Obserwatorzy

sobota, 18 kwietnia 2015

Urodziny ...

Bardzo wszystkim dziekuję za pozostawione komentarze pod poprzednim postem:)
Wraz z wiosną zaczął się sezon działkowy ... zatem ma mniej czasu na swoje robótki. Jako, że i bez nich żyć nie mogę ... staram się wykorzystać każdą wolną chwilę, by coś  "stworzyć".
Urodziny wnuczki skłoniły mnie do wykonania kartki ... pierwsza wersja miała być trochę inna ... niestety ... pewna rzecz nie dotarła ... musiałam zmienić wygląd kartki. 
Ostatecznie tak wygląda
 środek


Na działkę zawitała wiosna ... rozkwitły kwiaty ... trochę za sucho ale przygotowałam 2 grządki pod warzywa, teraz popadało ... i jak się znowu ociepli ... będzie sianie ...



DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy. 


Do miłego

22 komentarze:

  1. Bardzo ladna karteczka. Obdarowana na pewno szczesliwa. Kwiatuszki sliczne. zycze milej pracy w ogrodku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna karteczka. Obdarowana na pewno szczesliwa. Kwiatuszki sliczne. zycze milej pracy w ogrodku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu śliczna ta karteczka, Haft matematyczny jest jednak świetny i daje bardzo fajne efekty .
    Miłej niedzili i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka,a na działce pięknie,szkoda tylko,że znowu zimno

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka urodzinowa śliczna.Zimno się zrobiło więc dużo słoneczka życzę i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka! W ogrodzie masz już mnóstwo kwiatków. Warzywa juz posiałam, ale jestem wściekła, bo w tygodniu nie mam czasu na ogród, a w weekend z tą pogodą za oknem absolutnie się nie da:(
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka :) cieplej się robi patrząc na wiosnę u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka super, na pewno będzie sie podobać....

    OdpowiedzUsuń
  9. Muito bonito trabalho! Parabéns
    As flores são lindas..
    Bom fim de semana.
    Beijos..

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka SUPER! i u mnie zaczął się sezon ogrodowy z czego strasznie się ciesze ;-) Uwielbiam grzebanie w ziemi
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna karteczka Danusiu! :) Własny warzywny ogródeczek zawsze był moim marzeniem - życzę Ci wspaniałej pogody przy sianiu no i owocnych zbiorów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka Danusiu! Gitara jest rewelacyjna. Mam nadzieję że pogoda się poprawi i pozwoli nam cieszyć się wiosną. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kartka! Miłej pracy w ogródku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu karteczka jest super. Piękna wiosna u Ciebie na działce.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka Danusiu, u mnie też dopiero śnieguliczka wyszła i cieszy pięknymi niebieskimi kwiatkami coś ta wiosna się nie spieszy:) pozdrawiam ciepło i miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna muzyczna kartka! :) Samych cudowności dla Wnusi!
    Na moim balkonie też już zielono i w końcu mogę cieszyć oko. Przyjemnie się siedzi w pokoju z moim maleńkim ogródkiem na szybą :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowa kartka! a kwiatuszki ślicznie kwitną! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie dziękuje za wszystkie komentarze i odwiedzinki.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń